Heel Nederland leest 2024

Samen een goed boek lezen – dat brengt gesprekken op gang en verbindt mensen met elkaar. En als iederéén hetzelfde boek leest, wil je dat niet missen! In november 2024 tijdens Heel Nederland Leest geeft de Bibliotheek de bestseller Joe Speedboot van Tommy Wieringa cadeau aan leden én bezoekers.

Heel Nederland Leest in november 2024 Joe Speedboot, de roman van auteur Tommy Wieringa. Samen een goed boek lezen, dat brengt gesprekken op gang en verbindt mensen met elkaar. En als iederéén hetzelfde boek leest, wil je dat niet missen! Haal in november Joe Speedboot gratis bij ons op in de bibliotheek. Ook als je geen lid bent. Er is een grootletterboek en een makkelijk lezen editie beschikbaar.

Joe Speedboot is ook in de online bibliotheek als e-book en luisterboek te lenen. Heel Nederland Leest - lees je mee?

Een lezing met Cobi van Baars
Speciaal voor Heel Nederland Leest nodigen we bij Bibliotheek Heusden alle Heusdenaren uit om met ons de meest recente roman van Cobi van Baars: 'De Onbedoelden' te lezen. Op donderdag 7 november komt zij namelijk naar de Bibliotheek Drunen voor een lezing. Aanwezig zijn? Klik dan hier om je aan te melden.